1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "These distances are a measur…

"These distances are a measure of the position."

Tłumaczenie:Te odległości są miarą pozycji.

October 15, 2014

13 komentarzy


Konrad-Michal

W jakim kontekście użyto by tego zdania?


Yola448704

Tzw. współrzędne...
A może coś w rodzaju długości i szerokości geograficznej...


skrzydla

też nie wiem


skrzydla

to jakiś bełkot


Jola867669

W polskim są dystanse a nie dystansy


Zbyszek848269

Te odległości są miarą położenia - może tak?


Adam353913

to zdanie (poprawne i zakaceptowane tłumaczenie) po polsku nie ma sensu.


Visar78

Jeśli znasz odległości od znanych elementów, to metodą triangulacji możesz wyznaczyć swoją pozycję. Np. lokalizacja telefonu w sieci komórkowej.


skrzydla

chyba ze tak ale kto sie zna na triangulacji


alburd

Twój GPS się świetnie zna na tym! :-)


Artur559474

Co to polskie tłumaczenie znaczy po Polsku?


Jacekma

Dystans, dystanse. Czemu dystansy... DL tak miesza, że jak poprawnie po polsku jest to nie wiadomo po kilku ćwiczeniach


skrzydla

Da sie to przetłumaczyć w sposób zrozumiały ?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.