"Yes or no"

الترجمة:نعم أو لا

October 15, 2014

22 تعليقًا


RoseBouquet

كده انت بتهرجوا انا مترجمه نعم ام لا ظاهرلى انه غلط والصح نعم ام لا


yahia

العربية ليست كالانجليزية يكمن استعمال لو حسب علمي 14 استعمال مختلف المهم هدا الرابط قد يفيد الجميع http://www.wata.cc/forums/showthread.php?12193-%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%B1%D9%82-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%28%D8%A3%D9%88%29-%D9%88%28-%D8%A3%D9%85-%29-%D8%9F


mayoosha1

نعم أو لا ليس نعم ام لا


Amna777440

ما طلب ترجمة كان المفروض تكتبيها بالأنگليزي


Ruby1392

YES OR YES


bnt3lm

نعم أو لا


eslamtarek16

او غلط الإجابة الصحيحة نعم ام لا باللغة العربية الفصحى لكن لو عامية نعم او لا


AbdulahiAl9

صح لو بالفصحي نعم ام لا ولو العاميه نعم او لا وممكن نعم ام لا كمان مش اشكال هههه


1Ansam_Alkabchi

ما الفرق بين لا وكلا ؟


christian_197

لا no ، كلا nope


6pPt6

انا كتبتها صح ليه طلعتوها غلط


jDDi8

اﻹجابة صحيحة وبتكتبوا خطأ


hanashalde

الاجابة الصحيحة هي نعم او لا


S17X1

ليتكم تعرفون الفرق بين no and know


Witl_10

No =لا Know =اعلم


AbdulahiAl9

وبعدين ايه المشكله نعم او لا او نعم أم لا ما هو كده كده العاقل هيفهم ي اخوننا


jjjjaann1928

المعنى هو صح أم خطأ


HAJARELAAB

نعم أو ﻻ


Basmala121720

تابعونيي بليز..♡♡

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.