"She reads."

Traducere:Ea citește.

October 15, 2014

14 comentarii


Olga684864

Dece reads si nu read si cind se foloseste read si cind se foloseste reads

December 12, 2015

Chugao

La persoana a III-a singular (he/she/it) se adauga "s" (read-reads) sau "es" (teach - teaches) la sfarsitul verbelor la prezentul simplu. La restul persoanelor nu.

December 30, 2015

tatugabrie3

Se pune "s" atunci cand este la numarul plural,nestiutori de nimic

April 28, 2018

Adelina836989

Reads se foloseste doar la persoana a III-a singular ( el / ea ) ,iar la restul se scrie read .

February 5, 2016

Zmaran0

nu stiam

July 5, 2015

Eduard590201

Mi-a picat de 2 ori.Stie cineva de ce?

September 15, 2015

Chugao

Repetitia e mama invataturii :)

December 30, 2015

andreea502152

Da

January 9, 2016

Alexandras124361

Adevarat

March 8, 2018

Sofia223361

Ai dreptate

November 17, 2018

Sofia223361

Da pentru ca prima oara ai gresit. Nu?

November 17, 2018

Alida1506

Poate ai scris gresit

November 28, 2015

Adelina507898
August 9, 2018

Adriana432029

Eu am apsat pe drink si nu mi-a scris

August 1, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.