1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She reads."

"She reads."

Traducere:Ea citește.

October 15, 2014

17 comentarii


Olga684864

Dece reads si nu read si cind se foloseste read si cind se foloseste reads


Adelina836989

Reads se foloseste doar la persoana a III-a singular ( el / ea ) ,iar la restul se scrie read .


[utilizator dezactivat]

    La persoana a III-a singular (he/she/it) se adauga "s" (read-reads) sau "es" (teach - teaches) la sfarsitul verbelor la prezentul simplu. La restul persoanelor nu.


tatugabrie3

    Se pune "s" atunci cand este la numarul plural,nestiutori de nimic


Cristina1026

    Dar la verbul DRINK de ce pers a treia este fara S? She drink..


CrisTinaM1026

    She drinks, is correct. .


Adriana432029

    Eu am apsat pe drink si nu mi-a scris


Eduard590201

    Mi-a picat de 2 ori.Stie cineva de ce?


    [utilizator dezactivat]

      Repetitia e mama invataturii :)


Alida1506

      Poate ai scris gresit


Sofia223361

      Da pentru ca prima oara ai gresit. Nu?

      Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.