"What else do you have?"

Tłumaczenie:Co jeszcze macie?

October 16, 2014

12 komentarzy


FireOwl889

"Co innego jeszcze masz"... Ten program jest tak ograniczony, ze czasami zastanawiam sie czy korzystajac z niego rozwijam sie czy uwsteczniam... :(

July 27, 2016

Yola448704

Co jeszcze masz?/ Masz jeszcze coś (innego)?

Zdanie "Co innego jeszcze masz" nie ma sensu... Jest to mechaniczne "tłumaczenie" po kolei słowa po słowie, czyli tzw. kalka z angielskiego.

June 13, 2018

buskes76

"(Czy) Masz jeszcze coś innego ?" wg mnie to raczej trochę inny sens i tłumaczenie;
"Do you have something else ?" oraz "Have you got something else ?"

November 23, 2018

buskes76

Po prostu zgłoś

November 23, 2018

KrzysztoPl1

Do you have znaczy czy ty masz

February 10, 2017

buskes76

A także "Czy {wy} macie {...} ?"

November 30, 2018

Olifka7

Co to znaczy dokładnie "Else"?

March 4, 2017

buskes76

"else" - [przysłówek] jeszcze, więcej, inaczej, w przeciwnym razie, albo /
[zaimek] inny.

November 30, 2018

joanna27823

Pogubiłem się kiedy else already yet?

June 9, 2019

NikandNatY

"Co jeszcze masz" Dobrze "Co masz jeszcze" Też dobrze Xddddddddddddddd

July 4, 2019

RaZych1

Niewi

July 18, 2019

RaZych1

Niewiem

July 18, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.