Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"My attitude has changed."

Μετάφραση:Η συμπεριφορά μου έχει αλλάξει.

πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


Zino62

Γιατί όχι "νοοτροπία"

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Γιατί όχι "στάση"

πριν από 3 χρόνια

yiotamit

νομίζω κι εγώ ότι το "στάση" είναι επίσης σωστό

πριν από 2 χρόνια

MariaLiont1

Σωστα φαινονται ολα

πριν από 11 μήνες

san846123

"στάση", όχι "συμπεριφορά"!

πριν από 10 μήνες

ntimosp

Σε λεξικό το βρήκα "στάση, διάθεση". Γιατί δεν το δέχεστε ως σωστό;

πριν από 8 μήνες

WKm01IJo

η στάση μου σωστό επίσης

πριν από 3 μήνες