"My attitude has changed."

Μετάφραση:Η συμπεριφορά μου έχει αλλάξει.

October 16, 2014

9 σχόλια


Zino62

Γιατί όχι "νοοτροπία"

October 16, 2014

glavkos

Γιατί όχι "στάση"

October 16, 2014

yiotamit

νομίζω κι εγώ ότι το "στάση" είναι επίσης σωστό

July 17, 2016

MariaLiont1

Σωστα φαινονται ολα

August 18, 2017

san846123

"στάση", όχι "συμπεριφορά"!

October 15, 2017

ntimosp

Σε λεξικό το βρήκα "στάση, διάθεση". Γιατί δεν το δέχεστε ως σωστό;

November 27, 2017

WKm01IJo

η στάση μου σωστό επίσης

May 9, 2018

dimstath

η λέξη attitude δεν σημαίνει επίσης και "στάση - θέση" απέναντι σε κάποιο ζήτημα;

January 19, 2019

uoLL8

Εκείνο το ωραίο "behaviour" τι έγινε? Πότε το χρησιμοποιούμε βρε παιδιά?

Φιλικά Κλεάνθης

May 3, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.