1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have not ordered wine."

"I have not ordered wine."

Çeviri:Ben şarap sipariş etmedim.

October 16, 2014

5 Yorum


Samohandro

I didn't order the wine cümlesi ile aynı anlama gelmiyor mu?


blocer.gn

I didn't ordered the wine geçmiş zamanda olmuş bitmiş bir işi tarif eder. I have not ordered the wine ise şöyle düşünün, garson masanıza şarap getiriyor. Siz de şarabı ben sipariş etmedim diyorsunuz.


Fatih3450

Şarap bira örneklerine ne kadar meraklısınız, tekrar tekrar şarap bira örnekleri geliyor


SalimTunc1

Didn't kullanılsa anlamda bozulma olur mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.