"Did something happen?"

Tłumaczenie:Czy coś się stało?

October 16, 2014

16 komentarzy


Europenboy33.

"Stało się coś"...dlaczego jest zle?!

March 29, 2015

Ernest994383

Gdyż, iż, ponieważ powinno być "Czy coś się stało?". "Stało się coś" jest zupełnie nie poprawnie po polsku nic dziwnego, że ci nie zaliczyło.

May 31, 2017

Montanada

How is the different between words "zdarzyło" and " "wydarzyło". I do not understand my mistake

October 16, 2014

880201

This is the same.

October 22, 2014

GrzegorzKlimczyk

Dlaczego zdarzylo jest zle

November 18, 2014

buskes76

powinno być ok. zgłosiłeś?

July 24, 2016

KrzysiekGi

Chcac nie chcac to jest system,moze nie mial takiej kombinacji slow zapisanych jako poprawna odpowiedz..

October 9, 2015

kutryb2

czy stało się coś., jest żle nie wiem o co chodzi

May 1, 2015

infografik

Po polsku pytasz się kogoś "czy stało się coś" czy raczej "czy coś się stało?" A może " czy się stało coś" ... itd? - szyk w zdaniu ma znaczenie, niestety użyłeś złego szyku, stąd błędna odpowiedź.

July 24, 2016

olciawin

czemu nie zdarzyło

March 21, 2015

malesiak

stalo sie cos? czemu zostalo odrzucone?

October 13, 2015

jankobill

Odpowiedziałeś poprawnie.Powinieneś to zgłosić

January 22, 2016

Yola448704

malesiak, To nie jest poprawny szyk zdania. Po polsku mówi się:

Coś się stało? / Czy coś się stało? / Czy coś się wydarzyło / zdarzyło?

January 14, 2018

pinakocyt

Czy nie powinno byc anything skoro to pytanie ?

February 22, 2017

MateuszTel

Did co to znaczy

March 21, 2016

jankobill

Did-czas przeszły od "do".np.What do you do?/co robisz?/ What did you do?/co zrobiłeś?/.do,did,done.W tym zdaniu występuje jako czasownik posiłkowy do tworzenia pytań.

March 21, 2016
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.