"Did something happen?"

Tłumaczenie:Czy coś się stało?

10/16/2014, 11:32:01 AM

15 komentarzy


Europenboy33.

"Stało się coś"...dlaczego jest zle?!

3/29/2015, 11:13:26 PM

Ernest994383

Gdyż, iż, ponieważ powinno być "Czy coś się stało?". "Stało się coś" jest zupełnie nie poprawnie po polsku nic dziwnego, że ci nie zaliczyło.

5/31/2017, 3:56:49 PM

Montanada

How is the different between words "zdarzyło" and " "wydarzyło". I do not understand my mistake

10/16/2014, 11:32:02 AM

880201

This is the same.

10/22/2014, 9:26:28 AM

GrzegorzKlimczyk

Dlaczego zdarzylo jest zle

11/18/2014, 1:43:52 PM

buskes76

powinno być ok. zgłosiłeś?

7/24/2016, 1:21:46 AM

KrzysiekGi

Chcac nie chcac to jest system,moze nie mial takiej kombinacji slow zapisanych jako poprawna odpowiedz..

10/9/2015, 3:27:01 PM

kutryb2

czy stało się coś., jest żle nie wiem o co chodzi

5/1/2015, 8:37:21 AM

infografik

Po polsku pytasz się kogoś "czy stało się coś" czy raczej "czy coś się stało?" A może " czy się stało coś" ... itd? - szyk w zdaniu ma znaczenie, niestety użyłeś złego szyku, stąd błędna odpowiedź.

7/24/2016, 11:25:26 AM

olciawin

czemu nie zdarzyło

3/21/2015, 4:05:38 PM

malesiak

stalo sie cos? czemu zostalo odrzucone?

10/13/2015, 5:46:09 AM

jankobill

Odpowiedziałeś poprawnie.Powinieneś to zgłosić

1/22/2016, 3:04:49 PM

pinakocyt

Czy nie powinno byc anything skoro to pytanie ?

2/22/2017, 12:02:49 PM

MateuszTel

Did co to znaczy

3/21/2016, 4:21:48 PM

jankobill

Did-czas przeszły od "do".np.What do you do?/co robisz?/ What did you do?/co zrobiłeś?/.do,did,done.W tym zdaniu występuje jako czasownik posiłkowy do tworzenia pytań.

3/21/2016, 5:54:57 PM
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.