1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Газета цієї жінки"

"Газета цієї жінки"

Переклад:The woman's newspaper

October 16, 2014

29 коментарів


Mykhailo33

І в мене вибило що я вибрав неправильно, хоча відповідь правильна


IrynaMelnichenko

В мене також!!!!!


8iPp2

У мене теж саме


geMO756038

В тож так само


BlackBaron7

А в мене ні. Ха-ха-ха


oksanaffff

Тут потрібно вибрати 2 варіанти!


varvara315873

І в мене вибило що я вибрала неправильно, хоча відповідь правильна


51Ai1

І в мене вибило що відповідь невірна


3i8e1

у мене теж


Oleksii_Dryha

Відповідь написав вірно, а вибили що ні


TetianaPavlych

Why not The newspaper of this woman? It is more English!


SergioRuido

More English? Hmm.. Посилання в студію.


BlackBaron7

Пиши нашою солов'їною!


AndreyDoro7

The woman's newspaper - Жіноча газета This woman's newspaper - Газета цієї жінки Де я не правий?


DiNoSaUr_JeStEm

's- це присвійний відмінок, woman's-відпвідно, цієї жінки. Жіноча газета - woman newspaper


Slavobor

The определеный артикль он дословно он означает этот конкретный придмет.https://iloveenglish.ru/theory/anglijskaya_grammatika/pravila_upotrebleniya_opredelennogo_i_neopredelennogo_artiklya


yrslv.podol

я читаю і вибираю правильно але каже ні


lilo436105

Чому це все не правильно


Doroshuha

у мене також показало що неправельно


Vira144686

перше по-українськи навчись писати...


artur_chemp

hte newspaper your woman


Ruslana815225

Тут знову 2 відповіді


srhB4

Потрібновибрати дві відповіді


UgCP10

в мене те саме


Alex316095

Там апостроф та s з апострофом навіщо!!!???


Gal_98

The newspaper of this woman і The woman's newspaper, і так і так правильно.


Sasha518925

Чим далі тим більший маразм,тут завчиш невірні приклади потім пеучуватися

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.