Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dzieci lubią mleko."

Tłumaczenie:Children like milk.

3 lata temu

13 komentarzy


Maciej579494

J mam ps na ps

10 miesięcy temu

AriuszDumy

The children like a milk

czemu mi nie zaliczyli?

z gory dziekuje za odpowiedź

1 rok temu

Emwue
Emwue

Mleko, jak z resztą większość płynów, jest rzeczownikiem niepoliczalnym w języku angielskim, a przed rzeczownikami niepoliczalnymi nie stawiamy przedimków nieokreślonych.

1 rok temu

elkizon

Ja napisałam kids i uznało :*

3 lata temu

olciawin

Uznało, bo "Kids" oznacza "dzieci". To nic nadzwyczajnego, więc po co się chwalić?

2 lata temu

komandos1125

Napisalem a children i powiedzialo ze zle... dlaczego?

3 lata temu

AdaMajewsk1

Bo NIGDY PRZENIGDY NIE DAJEMY ,,A" KIEDY JEST LICZBA MNOGA

3 lata temu

Weronika903977

Aaaaaaa... to dlatego mi nie zaliczylo :)

1 rok temu

Natalcia11

Słowo children -> dzieci jest w liczbie mnogiej, liczba pojedyńcza to child -> dziecko. Jest to forma nieregularna.

2 lata temu

xmoniczkax.567

Przedimków a/an nie dodajemy do liczby mnogiej.

2 lata temu