"Diş macunu işe yarar."

Çeviri:The toothpaste works.

4 yıl önce

6 Yorum


Hseyinahin

ingilizce öğrenirken en çok yapılan hatalardan biridir ingilizce cümleyi direkt türkçeye çevirmek. Ben de yıllardır bu hatayı yaptım. Şimdi olduğu gibi kabul ediyorum çok fazla sorgulamamak lazım ;)

3 yıl önce

Mesutov

Work ün işe yarar anlamıdamı var normalde diş macunu çalışır anlamı çıkıyor direk çevirirsek

3 yıl önce

ozcelikltd

"Usefull" kullanışlı. .. Daha uygun olurdu cümle de..

3 yıl önce

Mehmetahin12

Anlamıyorum yani adamların kendi dilinden daha iyi mi biliyorsunuz İngilizce'yi? Öyleyse burada işiniz ne?

3 yıl önce

Abdulsamet490153

usefull olacak

2 yıl önce

keremsalim

Work calismak değilmiydi?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.