1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "We use the same presentation…

"We use the same presentation again."

Vertaling:Wij gebruiken dezelfde presentatie opnieuw.

October 16, 2014

5 opmerkingen


pimboppe

"wij gebruiken dezelfde presentatie nog eens" wordt fout gerekend terwijl nogmaals wel goed wordt gerekend. Lijkt mij vreemd.


Guido476691

,,Wij gebruiken dezelfde voorstelling opnieuw,, wordt fout gerekend ! Waarom ?


Tomorrowlands

voorstelling of presentatie wat is het verschil ?


DeQuicO

wij gebruiken dezelfde presentatie terug : terug heeft hier dezelfde betekenis als opnieuw, wederom weer enz.


Drobo5

Wij gebruiken opnieuw dezelfde voorbereiding.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.