A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Open the box!"

Fordítás:Nyisd ki a dobozt!

3 éve

5 hozzászólás


bubu57

az hogy fordijuk hogy 'nyitva a doboz'

3 éve

Cartwright78

Szerintem: The box is open.

3 éve

Cartwright78

Nyisd a dobozt! Nem fogadta el, pedig ha szó szerint fordítom akkor ezt jelenti!

3 éve

HannaBiro

Nem lehetett normalisan hallani h tobbesszamba mondja e ezert ross lett :'(

1 éve

TthKlmn

Nyisd a dobozt, az nem jó mert azt jelenti hogy csukd, lényeg az hogy ki kell nyitni nem csak nyitni!

2 hónapja