1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I hear the woman."

"I hear the woman."

Çeviri:Ben kadını duyarım.

October 16, 2014

53 Yorum


zeynepgkme2

Doğrusu yazılış olarak woman , okunuş olarak womın

March 11, 2017

Rasul490123

Turkey languages is soo difficult write

May 25, 2017

KazmCumhur

:D Herkezin hayatına kimse karışamaz kimisi woman der kimisi women der kadınıda kurban olduğum rabbim yaratmıştır lakin öyle değildir

August 21, 2017

KazmCumhur

Ben duydum duyacağımı tüm geçmiş zamanlar sizin olsun

August 21, 2017

Queen442218

İngilizce öğreniyoruz

July 5, 2019

zdhias2806

Evet duoyla ingilizce ogrenmek awiri kolaay...

October 1, 2019

levents2

Baş harfini küçük yazdığım için kabul etmiyor. bire bir aynı yoksa :)

June 16, 2018

Erkan234921

ben kadını dinlerim neden olmadı

August 3, 2018

Queen442218

Hear dinlemek değil çünkü hear duymak demek

July 5, 2019

Erkan234921

ben kadını dinlerim neden olmuyor

August 3, 2018

bad.guy.

Cok kolAy(;

July 2, 2019

Queen442218

Zaten DUYUYORUM demiyor. DUYARIM diyor...

July 5, 2019

ZEYNEP122501

I love dou

September 5, 2019

hakan_sygn

Bayan kullanılması daha kibar ve olmasi gereken olduğu halde bayani kabul etmeyip sadece kadını kabul etmesi ilginç

October 21, 2014

mercanada1

Bayan ve kadın türkçede de ingilizcede de farklı kelimelerdir. Kadına kadın denir. Kaba yapan senin zihniyetindir

November 2, 2015

BasakGzr

KADINA bayan denmez KADIN denir KADIN KADINDIR kibar olmak istiyorsan hanımefendi de

April 15, 2017

usufuanik

Bayan: miss, mrs, ms, lady, madam

November 29, 2014

EmreBAL1

duyuyorum neden olmadi genis zaman degilmi

December 20, 2014

BerkanBaba

Kardesim duyuyorum derken genis bi zamanda mi dusunuyorsun?

December 23, 2014

mercanada1

Hearing diye bir şey yok ingilizcede. Hear, love gibi hate gibi şimdiki zamanda kullanılan bi kelimedir

November 2, 2015

fecriye

Duyuyorum nasıl geniş zaman olur kardeş? Şimdiki zaman olmasın o?

September 3, 2015

Queen442218

Duyuyorum şimdiki zamandır. Örneğin; Şimdi seni duyuyorum.

July 5, 2019

Queen442218

Duyarım ise geniş zamandır

July 5, 2019

harungundogdu

Yahu women mi woman mi hangisini diyor anlayamiyorum

April 27, 2016

songul53

woman yoktur women vardır canım

September 7, 2016

Queen442218

Woman: Kadın Women: KadınLAR demek LAR eki

July 5, 2019

Queen442218

Yahu burada İngilizce öğreniyoruz. Burada kadın gücü şu gücü bu gücü yok İngilizce var

July 5, 2019

fatma203300

Vknbdhlfdju

August 14, 2016

fatma203300

Bu oyun orta derecede bişey

August 14, 2016

Queen442218

Bilmeyen kişiler için öyle olabilit

July 5, 2019

songul53

:) anlamadı gitti

September 7, 2016

MustafaUnl4

kadını duyuyorsan adamıda duymalısın

February 1, 2017

KazmCumhur

Duyuyorum neden olmadı deme geniş zaman değilmi zalım yine olmazlarda yine

August 21, 2017

_yarenyurt

Duyuyorum da olur ztn hear ın altında duymak yazıyodu ama kabul etmedi :/

August 22, 2017

Queen442218

Duyuyorum OLAMAAAAZZZ duyuyorum şimdiki zamandırrrrrrrrr... Mesela ŞİMDİ seni duyuyorum

July 5, 2019

duo223353

Hear duymak demek.

December 30, 2017

vasevl

Bu soyledigimi de anladi. Evet evet. Karar verdim artik ingilizce konusmam super, diycem :)

February 3, 2018

serdarsever

"Ben o kadını duyarım" Neden kabul görmedi anlamadım :)

December 30, 2014

fecriye

Cümlende fazladan eklenmiş bir kelime var o kelime de 'o'. O kelimesini (ya da sıfatını) kullanamsaydın kabul olurdu.

September 3, 2015

Queen442218

Ben o kadını duyarım olmaz çünkü "O" işaret zamiridir Örneğin; "Özge'yi duyarım." yerine "O kadını duyarım." diyebilirsin. Bu cümlede "Özge" yi belirtir. Ama Duolingo'daki cümle bir kadını belirtmiyor. Herhangi bir kadın. Normal kadın..

July 5, 2019

YunusEmreE545339

Dinlerim,i de kabul etmedi. Duyarım/dinlerim. Hear iki anlamada gelmiyo mu

February 26, 2015

fecriye

Duymak:Hear Dinlemek:Listen

İnce deaylara dikkat lütfen.

September 3, 2015

mucahidpeker

Duydum olma mi?

October 16, 2014

Selcen_Ozturk

hayır duydum geçmiş zaman, hear fiilinin geçmiş zaman hali heard

October 16, 2014

fecriye

Duydum geçmis zaman olduğundan ne yazık ki cevabın hatalı

September 3, 2015

EmreBAL1

ayrica duyarim da gelecek zamani ifade etmezmi

December 20, 2014

fecriye

Duyacağım olsaydı ifade ederdi

September 3, 2015

Kaaaaaan

ben duyarım kadını neden olmadı ?

May 7, 2015

buketsevcan

Devrik cümle yazmamaya özen gösterin.

May 7, 2015

KazmCumhur

Her yiğidin dervik cümle kuruşu farklıdır

August 21, 2017

Kaaaaaan

teşekkürler

May 7, 2015

KazmCumhur

Ben teşekkür ederim

August 21, 2017

eyll_kara

Bak ingilizce devrik cümleleri kabul etmiyor ^^

September 14, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.