Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziecko pije wodę."

Tłumaczenie:A child drinks water.

3 lata temu

6 komentarzy


rastaszczureg

Dlaczego child drinkS, a nie drink?

3 lata temu

el_pablo2

Bo w present simple do czasowników 3 os. liczby poj. dodajemy -s

2 lata temu

SylVia919882

Dlaczego child ma' a' a Nie water ?

3 lata temu

endios
endios

"Woda" jest niepoliczalna (nie możemy powiedzieć "jedna woda", "dwie wody"), więc nie używa się z nią "a".

3 lata temu

LordAndreX

wtf? Tu jest tak napisane napisałem bardzo podobnie bo dodałem przy drinks water - drinks a water tu jest inne tłumaczenie a jak mi zaznaczyło że źle przetłumaczyłem to tam jeszcze inne dostałem poprawne tłumaczenia w których nich nie było takiego jak tutaj... np. "A child drinks water., A child is drinking water."

10 miesięcy temu

Magge926296

child to nie jets dziecko ? I do not believe

4 miesiące temu