"What is more important? Time, place, or activity?"

Traducere:Ce este mai important? Timpul, locul sau activitatea?

October 17, 2014

11 comentarii
Această discuție este blocată.


Vasile307217

De ce nu e cum în engleză , time place activity -timp loc activitate ....the time ,the place ,the activity - timpUL ,locUL ,activitateA ?!!!


MarianaZar809546

in engleza nu sunt articulate!


clara123802126

am scris acelasi lucru


Adriana203370

Am scris exact același lucru


faibissido

Daca in engleza nu sunt articulate,de ce in romana sa fie ????


Tureac

Bună întrebare!


WApp040772107514

acelasi lucru ma intreb si eu, dar voi cauta un raspuns,


Dan159375

Diolingu sunteti penibili cu traducerea voastra. S-au vreti sa vedeti daca cursantii sunt "vigileantis"


TomaIonMihai93

Sau nu înseamnă ori. Nu sunt sinonime?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.