"Isavethechildren."

الترجمة:أنا أنقذ الأطفال.

منذ 4 سنوات

18 تعليقًا


MaherFaya

أحفظ الأطفال

منذ 4 سنوات

OsToRa_De_8

ما الفرق بين save و safe..؟

منذ سنتين

rwGn21

Safe امنه او امن شي زيكذا اما save نحفظ او نحمي او ننقذ

منذ سنة واحدة

mohamedessam7

انا انقذ الاطفال

منذ 4 سنوات

mohamedessam7

انا انقذ الاطفال

منذ 4 سنوات

abom7md

اليست i safe the children ??

منذ 3 سنوات

BolaTat

مش المفروض انا انقذ او احافظ علي الطفل مش الاطفال

منذ سنتين

abdulmjeed293054

Children معناها اطفال اما Child معناها طفل هذي من الاسماء الشاذة اذا جات جمع لاتضاف اليها s لكن لها حروفها الخاصة

منذ 8 أشهر

mjood804873

انا احمي الأطفال اعتقد المفروض تكون صحيحة

منذ 8 أشهر

KTMq2

انا أحمي الاطفال؟؟ هذا المعنى المعروف ... عموماً صحيح ..لان الانقلش واسع كذا مره ذكرت .حبيت انبه اللي مو عارف.

منذ سنتين

IslamKhale558592

هو ايه حكاية "مفتوحة" اللي جايبنها ف الاختيارات دي هي ايه دي اللي مفتوحة

منذ سنة واحدة

YusraLosy

l save the children

منذ سنة واحدة

NasserAlda5

أنا أنقذت الأطفال

منذ 10 أشهر

Bader-Idrees

يا عمي في مشكلة عندكم ولا مرة قبل يسمع لجهازي اللابتوب فيه مايك جيد جدا

منذ 9 أشهر

mjood804873

انا أنقذ الأطفال ليش يغلطك البرنامج

منذ 8 أشهر

3bdlrahman93

انا احمي الاطفال

منذ 4 أشهر

SuzyMatar

انا احمي الاطفال. اليست صحيحه

منذ شهرين

omar588970

I save the children

منذ شهر واحد
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.