1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Vizitele sunt posibile numai…

"Vizitele sunt posibile numai prin programare."

Traducere:Visits are possible by appointment only.

October 17, 2014

4 comentarii


Sofia511139

Sustin ideile colegilor de mai sus.


dellmondo

Vizitele se traduce the visits, visits fara articol e vizite


fantomitzah

În română subiectul propoziției nu are voie să fie un substantiv nearticulat.


George_RDK

Cred că mai trebuie explicat că se referă la vizite în general, deci substantiv nearticulat în lb. engleză (”visits”, nu ”the visits”).

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.