"un măr"

Traducere:an apple

October 17, 2014

16 comentarii
Această discuție este blocată.


capotescuf

De ce aici se pune ,, an " , iar cand e vorba de ,, un barbat" se pune doar ,, a " ? ..


Ralu420078

Fiindcă apple incepe cu o vocală, iar man incepe cu o consoana .


47vVyT

Pentru ca daca in fata substantivului este consoana se puna "-a" iar daca in fata substantivului este vocala se pune "-an" pentru a evita sa fie vocala langa vocala


LudmilaTur11

Deoarece apple se incepe cu o vocala dar la fiecare cuvant care se incepe cu vocala se pune an in fata dar man se incepe cu o consoana si se pune a


TudorMunte16

Pentru că este un cuvânt foarte folositor


Jane310865

Ai învaț despre consoane?


ioana698057

De scrie "an apple"


BuciurcaMaria

E foarte simplu daca nu esti prost.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.