A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A barátaim és én levelet fogunk írni."

Fordítás:My friends and I are going to write a letter.

0
3 éve

6 hozzászólás


1016675146

My friends and me - miért nem jó?

1
Válasz3 éve

hgdelta

Én is ugyan ezt írtam amit te, de utána olvasgatva azt gyanítom hogy a "me" azt jelenti engem, az "I" meg azt jelenti én. Szóval a "me" egy csapatban játszik a "him"-mel és a "her"-rel, az "I" meg a "he" és "she" klubjába tartozik.

0
Válasz3 éve

DanielKondas

most utána néztem a kérdésnek: hivatalosan: My friends and I, viszont beszélt nyelvben mindenki használja a Me and my friends-et, akkor is ha épp alanyesetű a mondat. Itt van egy szép hosszú poszt róla: http://english.stackexchange.com/questions/1133/my-friends-and-i-vs-my-friends-and-me-vs-me-and-my-friends és itt egy másik, ami segt eldönteni, hogy melyiket kell hivatalosan használni: https://wordwatchtowers.wordpress.com/2010/02/07/my-friends-and-i-or-me-and-my-friends/

0
Válasz3 éve

bettibebi

Én is ugyanezt szeretném kérdezni.

0
Válasz3 éve

bekesgy

letter helyett mail?

0
Válasz3 éve

csabesz3

Ez a mondatszerkezet hogyan működik?

0
Válasz1 éve