1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Goodbye and good night!"

"Goodbye and good night!"

Переклад:До побачення і на добраніч!

October 17, 2014

67 коментарів


vorushka

Не має різниці чи доброї ночі чи хорошої -_-


Angie261201

длямене ай


Revival14

А чого не можна так? бувай, доброї ночі - помилка


Loveis...1

Тому що це не bye,а goodbye


Pokemoshka001

Бо там пише Goodbye and ... через енд треба писати і


denys626315

"До побачення надобраніч" вибило помилку бо забув написати літеру "і"!


mo3ok

на добраніч, ч/з це і помилка


Misha89ua

Прощай не прийняло, написало що має бути прощавай


lenagarina

Українською: "Прощавай" Російскою: "Прощай"


Maria860083

Можна поставити заміть "і" - "та"? "І" тут ставити не досить правильно.


dgsans

Я написав Прощавай а там прав. Пока на російському!!!


rysika

«Прощавай і добраніч» цілком допустиме трактування цієї фрази :)))


olesyalevchun

а не можна поставити по центрі кому викинувши і/та


irunka3

Написала папа а вона вибило правильно пока


mo3ok

goodbye - на все добре. українською так говорять...


karolina445314

Добраніч не прийняло


Ollylujoe

Я правильно пишу "до побачення і надобраніч" а пише що неправильно


LudmilaKop1

"На добраніч "- пишеться окремо


Ceres_Rasmussen

В мене проблема із сприйняттям програмою частини вислова "Good night"...


skingua

В мене теж, не сприймає.


Eh031

І в мене теж та сама їсторія


dav-yd13

в мене мозок не може поняти як це бувай , добраніч- це неправильно?


prrL6

Допрацюйте москалі


BivzykSerh

бувай,добраніч)


MyroslavaA

Я раніш писала на добраніч, і воно вибило помилку. А тут саме так нааисало, і нічого!!! Я не розумію цю логіку


4G2L

Чому варіант "Папа" не правильний?Адже "Бувай" і "Папа" має однакове значення...


7TUE6

Бо не має такого слова як "папа " це хібащо в російській мові означає тато


Nastya812778

Не знаю я написала правильно!:-)


OksanaR2

Ти дурна!


LITNBU2T

Свої помахуй


sansanych_sulima

На все добре та добраніч - вважаю правильним перекладом


yaroslava.tkach

кожного правильність перекладу змінюється?


max151994

Бувай, добраніч... Незарахувало правильно!!!


9Grt2

Коли говорять was ,а коли wan't


Ediopol

Обидва слова вживають для позначення минулого часу, "wan't" = "was not".


9Grt2

Що означає wan't


w4q05

Wasn't = was not =не був. Was(минулий час)


Tatyana77F

А мені ви написали пока це ж російська


zcbr006

До побачення


Vasyl759724

Правильно - до побачення і на добраніч


IKUkY

Revival14 та


IKUkY

Revival14 так


Misha588214

Ви немаєте такого правила що можна поставити ! А без нього помилка.


.sOOn.

"На все добре і доброї ночі" - де помилка?


e2ki6

(goodbye) не пока, а папа.


myroslava555955

Як правильно допобачення чи Надобраніч


NadiyaVuch

Що є не правильно, повідомте бо щось не розумію.


V9ti3

Good night правильніший синхронний дослівний переклад - добру ніч


MyroslavaA

Ні, доброї ночі, або на добраніч


Iren635306

Не вибило одного слова


Mirko9891

надобраніч.не правильно


ViraKlymchuk

На добраніч, в українській мові, пишеться окремо. Тому і не правильно.


liza566471

Ні правильно!


laska9

Написали слово в слово, но почему-то ошибка..


Kachmares

Я написала Прощавай та на добраніч, а воно ПОКА та на добраніч!!!


Kachmares

В мене таке ж саме


qV6e1

Я написал правильно


Lpmq6

Чому пока ? А не папа!!


z4Am1

good bye and good night

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати