"Her brother goes to school by bus."

Çeviri:Onun erkek kardeşi okula otobüsle gider.

October 17, 2014

11 Yorum


gunerkls

Neden with bus demiyoruz ? Anlam degisiyormu ?

October 17, 2014

Selcen_Ozturk

yanlış olur, kullanım böyle, by bus, by car, by train vs

October 18, 2014

Abdurrahma560613

hımmm...

November 29, 2018

hmarabaci

With kullanılır ise otobüs ile el ele gitmek gibi bir anlam oluyormuş

November 6, 2014

esranurmka

kişi olarak kullanmak istersek with deriz ama eğer araç vs. olarak kullanacaksak ileyi by deriz

January 27, 2016

Kai719648

"With", "ile" anlamına gelse bile "aracılığıyla" anlamındayken "by" kullanılır. Umarım yardımım dokunmuştur :-)

April 12, 2019

nomadicbull

Goes den sonra neden to kullandik?

September 5, 2016

SevimliSara

Bize erkek kardes yazdiriolar secendklerde abi yazio

March 23, 2017

Ruveyda602976

neden goes

June 26, 2017

UfukDemirc2

Abisi yanlış olur.ağabey kelimesinden ağbisi dogrudur..

February 23, 2019

Kai719648

Çok korkuyorum. Bu günkü İngilizce dersimi kaçırdım ve Duo beni ailemi öldürmekle tehdit ediyor. Lütfen yardım edin!

April 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.