Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Czy on jest żyjącym pisarzem?"

Tłumaczenie:Is he a living writer?

3 lata temu

4 komentarze


cioteczek

Dlaczego nie może być poprawnie: Is he an alive writer?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ przymiotnika alive nie stosuje się przed rzeczownikami.

3 lata temu

Rybok823

Dlaczego nie może być: He is a living writer?

8 miesięcy temu

Kamila234115

Ponieważ wyszło by ''On jest żyjącym pisarzem'' a ma być pytanie więc powinna być inwersja czyli ''Is he a living writer?''-''Czy on jest żyjącym pisarzem'' :)

5 miesięcy temu