"Σε γενικές γραμμές, το προσωπικό είναι δίγλωσσο."

Μετάφραση:In general, the staff is bilingual.

October 17, 2014

5 σχόλια


terrytory

In general is the same thing as "generaly". Or even "generaly speaking".

October 17, 2014

glavkos

We have a typo here. It is generally.

http://www.wordreference.com/engr/generally

October 23, 2014

Betty759021

Thank you

April 15, 2019

Betty759021

Τις γραμμές γιατί δεν τις γραφει στα αγγλικά και λεει μονο In general????

April 15, 2019

dimitra610718

Γιατί δεν το δέχεται σωστο

May 17, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.