1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Το ψάρι είναι μπλε."

"Το ψάρι είναι μπλε."

Μετάφραση:The fish is blue.

October 17, 2014

4 σχόλια

Ταξινόμηση κατά κορυφαίο νήμα

dimitriklo1

Γαλάζιο also means blue

October 17, 2014

glavkos

Αναφέρεται επίσης ως azure or baby blue. Θα μπορούσε να συμπεριληφθεί.

http://www.wordreference.com/engr/baby%20blue

October 18, 2014

mariannachka23

Γιατι is και οχι are?

January 24, 2015

ssurprize

Επειδή είναι ένα ψάρι και χρησιμοποιούμε τον ενικό.

June 8, 2015
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.