"Το ψάρι είναι μπλε."

Μετάφραση:The fish is blue.

πριν από 4 χρόνια

4 σχόλια


dimitriklo1
dimitriklo1

Γαλάζιο also means blue

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Αναφέρεται επίσης ως azure or baby blue. Θα μπορούσε να συμπεριληφθεί.

http://www.wordreference.com/engr/baby%20blue

πριν από 4 χρόνια

mariannachka23

Γιατι is και οχι are?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Επειδή είναι ένα ψάρι και χρησιμοποιούμε τον ενικό.

πριν από 3 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.