Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Bye!"

Překlad:Sbohem!

před 3 roky

18 komentářů


GeniusJack
GeniusJack

What is the difference between Nashle and Na shledanou?

před 3 roky

Jamie08MD
Jamie08MD

The meaning is almost the same. "Nashle" is a colloquial expression for "Na shledanou", it is a little bit less polite. "Na shledanou" is a formal expression, which you can use in shops, institutions, work, etc. They are both used (mostly) in spoken language to people that you do not know very well.

If you wanted to say "Bye" to a friend, you'd probably want to say "Ahoj" or "Čau". These are used for saying both Hello and Bye, but I think the contributors wanted to use also other expressions.

před 3 roky

GeniusJack
GeniusJack

Ok, thanks a lot!

před 3 roky

LingotDuolingo

Rychle jsem psala a místo na shledanou jsem dala Nashledanou. Je to takový problém?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni to spravne cesky. Odpovedi vyhodnocuje pocitac. Ma tam spravnou odpoved, nevidi ji, zamitne. U dlouhych slov je ochoten pripustit preklep, pokud je tam jen jeden.

před 3 roky

Nikatpnkov

Bye by mohlo být i jako ahoj ne ??

před 1 rokem

TatianaSve2

Mohlo, ale väčšinou sa pri rozlúčení alebo odchode používa bye a goodbye.

před 6 měsíci

SzymonRuci
SzymonRuci

"Sbohem" means literally "Stay with the God"?

před 10 měsíci

TatianaSve2

No, if it will mean "Stay with the God" It will be "s bohem"

před 6 měsíci

LudmilaLba

"Bye" znamená i "nazdar" či "čau"

před 8 měsíci

TatianaSve2

V istom tvare áno, ale bye sa používa pri odchode alebo odlúčení. Pri príchode je zas hello a hi.

před 6 měsíci

ZlojezekZahalka

"Bye" jako "Sbohem"? To se mi moc nezdá. "Sbohem" by mělo být spíše jako "farewell", případně "good bye" ne?

před 1 rokem

tomasmaly111

Podle mě "Sbohem" je k zdůraznění, aby jsi při začátku konverzace neřekl Bye, my name is...

před 1 rokem

janpet26

Hdjjfjjrhhhdbdbdbddbddn@a@aa

před 7 měsíci

samira790556

Neda se "bye" napsat i jako ahoj protoze se to da definovat jako ahoj pri loucenu

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To se da, ale takovou moznost ten system normalne prijima. I jina slova vyjadrujici rozlouceni.

před 3 roky

dawson222

Měj se...?

před 2 roky

Nemesis_NaR

To už bych viděl spíš na "Take care"

před 2 roky