"They had gone to the election."

Traducere:Ei merseseră la alegeri.

October 17, 2014

3 comentarii


ILIEJUCATORU

Mai Mult ca Perfectul se formeaza cu trecutul verbului "to have" urmat de participiul trecut al verbului de conjugat. In cazul nostru avem: "They had gone" care se traduce: "ei mersesera" la alegeri si nu "ei au mers", care in engleza ar avea forma: "They went" sau , daca vrem sa folosim Prezentul Perfect avem: "They have gone",tradus tot "ei au mers" la alegeri si sunt inca acolo, deci aduce actiunea pana in momentul vorbirii(The Perfect Present Tense).

October 17, 2014

fantomitzah

Corectat, mersi!

October 18, 2014

Citapo

De ce nu este admis si : " ei plecasera la alegeri"?

September 17, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.