1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "The house has nineteen rooms…

"The house has nineteen rooms."

الترجمة:للبيت تسع عشرة غرفة.

October 18, 2014

19 تعليقًا


MohamedU-noss

البيت له تسع عشرة غرفة ، لماذا خطأ؟!!


MohamedU-noss

البيت له ، البيت به ، مفيش فرق


NesmaaT

في مشكلة في الترجمة :) انا مش عارفة أتخطى الليفل لمجرد اني باكتب تسعة مش تسع أو عشر مش عشرة و هكذا في كل الاسئلة .. هل ممكن إضافة إجابات أشمل من كده .. شكرا


Nada.Sh

هنحاول نوصل لحل للمشكلة دي :) عموماً لغاية مانلاقي حل، فالكورس بيقبل الأرقام (للبيت 19 غرفة) عشان نسهّل على الناس :)


NesmaaT

دي حاجة عظيمة ^_^ ما كنتش أعرف .. شكرا


la330466

البرنامج ماشي على قواعد اللغة العربية انصحك تراجعي قواعد النحو للأعداد لأن أنا كمان مشكلتي هي الأعداد


Hamedalsae

The program should accept my answer because my answer was right


yakoubboussouf

أظن أنه إذا قلت البيت لديه 19 غرفة ,,,, مقبولة


Maoz467818

At house has nineteen rooms. يضم الفندق 19 غرفة.


Maoz467818

At house has nineteen rooms.. يضم المنزل تسعة عشر غرفة


Hosam.alhafiz

في البيت تسعة عشر عرفة .. نفس المعني ليش التطبيق نظامو حرفي للدرجه دي!!؟ لقد بدٲ في إغضابي


esammustaf

نفس المعنى فيه 19 غرفة او يحتوي 19 ..


mustafam.s4

يوجد خطأ في ترجمة كلمة rooms


OmarYehai

البيت به تسعه عشرا غرفه لماذا خطأ؟؟؟؟


ghassan908012

في الحقيقه اجاباتكم محددة لماذا ما الفرق بين المنزل وللمنزل وبين تسع عشرة وتسعة عشرة وعشرين وعشرون أرجو أضافة احتمالات اجابة وشكراً لكم


RafiTalal

للبيت تسع عشرة غرفة. خطأ للبيت = for the house الترجمة الصحيحة: البيت له تسع عشرة غرفة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.