1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я бажаю їй доброї ночі."

"Я бажаю їй доброї ночі."

Переклад:I wish her a good night.

October 18, 2014

5 коментарів


Nicky_w211

А можна сказати: "I wish good night to her"?


gtc2015

Ні, не можна.

Тому що "wish" належить до дієслів, з якими можливий лише такий порядок:
I wish [після дієслова спочатку непряме доповнення (Indirect Object),тобто кому/чому?] her [а потім пряме доповнення (Direct Object) кого/що?] good night.

Інший порядок Verb + Direct Object. + "to/for" + Indirect Object, тобто "I wish good night to her" не вживається з такими дієсловами:

allow
ask
charge
cost
refuse
wish


Vgso4

Дуже можу помилятися. Але думаю тоді значення речення набуде акценту, типу вже не " я бажаю їй доброї ночі" , а "я їй бажаю доброї ночі" ( акцентована увага на "їй").


ihorak

Я бажаю добрій ночі її )


Sultanidze

А чому артикль "a", а не "the"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.