"جيله يشرب النبيذ."

الترجمة:His generation drinks wine.

October 18, 2014

12 تعليقًا


RagheedMahrous

His generation drinks the wine

October 18, 2014

SalmaFawal

his generation drinks the wine اين الخطا في هذه الجملة؟

November 19, 2014

mazin.mohamad

يوجد the يفترض تكتب wine بدون the

February 19, 2015

safaa526803

The لازم متكتبين

May 20, 2016

BeshooBego

مش لازم the

June 27, 2016

Nawaf132089

جيل اخر زمن

December 30, 2016

7C5a

هو الصحيح drink من غير s على اعتبار جيل ده جمع ولا ايه

March 3, 2017

Waheeb08

his generation drinks the wine المفترض نفس المعنى

March 23, 2017

memo319702

without the

November 26, 2018

SsZk3

وماذا لو كتبت لم تغير معنى الجملة

April 29, 2016

0uK66

تماما

February 16, 2019

SuzyAlbeir

His generation drinks wine

جيله يشرب نبيذ

April 13, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.