"The cat"

الترجمة:القطة

October 18, 2014

47 تعليقًا


F8uT1

the cat

November 26, 2015

Habiba203902

ممكن اعرف النظام ازاى

September 20, 2017

marcillino1

اسدك في اللعبه

November 18, 2017

MohammadIr718862

The cat is a cute animal

May 2, 2016

yassin104241

The cat

December 25, 2017

ahlamyhway

الترجمه الصحيحه هي القطه( the cat )

October 17, 2015

-shmuouk

ما الفرق بين Tha و The

October 23, 2015

Mohamed565523

مفيش tha بس the بتنطق ذي لما يكون اول حرف بعدها متحرك و تنطق ذا لما يكون بعدها ساكن

October 28, 2015

Abdalrhman770308

الفرق هو انهو ليس هناك كلمة Tha ولاكن باللغة الانجليزية بالاصح هي The

April 6, 2016

dKyv4

صح بس the ليها نطقين ممكن تتنطق ذا وممكن تتنطق ذي .. طب امتي تتنطق ذا ...وامتي تتنطق ذي. . تتنطق ذي لما يكون اول حرف بعد the من الحروف المتحركه اللي هماa.e.i.u.o مثال the appl تتنطق ذي ابل ..مش ذا ابل ..او the umbrela . او....The eleghant اما the تنطق ذا مع اي كلمه لا يكون اول حرف فيها متحرك ذي ....ذا بوك. وهيه ديه حكايه ذا وذيThe book...The pen

September 29, 2017

motazmzeek

القطة الهرة

October 18, 2014

amoret2

عارف

February 15, 2016

noor712407

اصلا ميطلع اي صوت

December 30, 2015

olaa163299

اعرف اقراء بس مابعرف اكتب

November 1, 2016

-shmuouk

The ال
Cat بس The cat البس

November 2, 2015

MQ1x1

Hello everybody How r u....nice 2 meet u Iam haider from iraq Iam 16 years old.... English not hard to learn But u have to practise it in real life not just in app...i practise it by texting peaple from abroad..and my cousine is from australia and he come 2 iraq in the holiday of midyear..he stay here for 2 mounth.and i speak english with him all the time.............i start learning english when i was in 9 -YO- MY point was when i be a doctor i will be need to speak english And ma sha allah I get better in english Thanks for read

February 8, 2016

14274

ايه اكيد

February 13, 2016

BfdR3

مشكلتي مابعرف اقراء

April 23, 2016

Habiba203902

شوية شوية

September 21, 2017

RonzaAlkur

القطة

August 25, 2015

VHQm

the cat

December 18, 2015

noor712407

يا ناس ردو دخيلكم ليش كول ما اوصل لهذا السؤال ميطلع صوت يعني ميكول الكلمه بالانكليزي ارجو الرد

December 30, 2015

ndoo511

ليش خطا اذا وش خيار صحيح

January 2, 2016

SWTf1

العلم يحبه الله تعالى فكن عالماً ً وأهم حاجة تتعلمها هي أمور الدين

January 9, 2016

sulaiman879267

الجواب الصحيح (القطة)

February 15, 2016

uBmW4

ليش طيب كتبتها صح بس خطئت بشي واحد

March 14, 2016

Aisha_o19

اكيد المفروض تكتبها بشكل صحيح

June 6, 2017

Abdalrhman770308

The cat بمعنى القطة فإذا قلنا cat معناها قطة لان The بمعنى ال التعريف

April 6, 2016

Abdalrhman770308

هي بالاصح قطة ولاكن في بعض الاماكن هناك من يسميها هره او بسه او عسنه

April 6, 2016

FaaaaaaFaa

يعني هره

August 4, 2016

aliaaali12

عملتها صح

September 27, 2016

AydaOpra

The cat

February 16, 2017

rDqG5

عزززز

April 29, 2017

YgNb6

القطه

May 24, 2017

alimusa11

القطة

June 26, 2017

SamiaHamid1

القططThe cat's

June 29, 2017

Habiba203902

السلام عليكم و رحمه الله تعالى وبركاته

September 20, 2017

dKyv4

صح بس the ليها نطقين ممكن تتنطق ذا وممكن تتنطق ذي .. طب امتي تتنطق ذا ...وامتي تتنطق ذي. . تتنطق ذي لما يكون اول حرف بعد the من الحروف المتحركه اللي هماa.e.i.u.o مثال the appl تتنطق ذي ابل ..مش ذا ابل ..او the umbrela . او....The eleghant اما the تنطق ذا مع اي كلمه لا يكون اول حرف فيها متحرك ذي ....ذا بوك. وهيه ديه حكايه ذا وذيThe book...The pen

September 29, 2017

shrsaw

ملاحظة كلمة (the) تلفظ بالعامية (ذي) وشكرا (^_-)

December 16, 2015

dKyv4

صح بس the ليها نطقين ممكن تتنطق ذا وممكن تتنطق ذي .. طب امتي تتنطق ذا ...وامتي تتنطق ذي. . تتنطق ذي لما يكون اول حرف بعد the من الحروف المتحركه اللي هماa.e.i.u.o مثال the appl تتنطق ذي ابل ..مش ذا ابل ..او the umbrela . او....The eleghant اما the تنطق ذا مع اي كلمه لا يكون اول حرف فيها متحرك ذي ....ذا بوك. وهيه ديه حكايه ذا وذيThe book...The pen

September 29, 2017

AliAlkhatt

Jhy

January 8, 2016

mnor690156

Cat

January 11, 2016

Toma.5

. K

October 11, 2017

AICHA468410

أختكم جديدة ممكن تفيدوني انا ما بهمش انجليزي خالص و حابة اتعلم انا سجلت في هذا الموقع و عملولي اختبار يعطوني كلمات الإنجليزية و لازم اكتبها بالعربي استعملت قوقل ترجمة و دة مش لصالحي انا عيزا اتعلم مثل المبتدئين و شكرا لكل من يهتم

October 31, 2017

kMnI6

القطة

January 17, 2018

sandra237939

ايش الخطاء في الاجابه كتبت القطه قالي القطة ايش الفرق يعني

January 17, 2019

sandra237939

اكتب القطه يطلع لي غلط (القطة) ايش الفرق يعني

January 17, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.