A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Iszunk."

Fordítás:We drink.

3 éve

16 hozzászólás


Boboka666

Méry nem jo az hogy drinks?

3 éve

aceeq

Azért mert a present simple (egyszerű jelen) ige időben az "s" vagy az "es" igei ragot csak az E/3 azaz a "ő" személyben kell kitenni, Az összes többi személy alakban az ige a jelen idejű szótári alakban használatos!

3 éve

Anikotangol

Mert ez olyan mint a nyelvtan.. (Iszunk= Mi iszunk) (Drink=We drink)

3 éve

Andris280

Én sem értem

3 éve

Larcsii

S nelkul

3 éve

MelisszaNagy

Mer az ige időt kell használni az az we (mi)

3 éve

BakosBoton

Nem

2 éve

Tutika91

Mert az "s"-et 1. szám harmadik személyben használjuk.

2 éve

Zim541626
1 hete

Zim541626

.

1 hete

dmWiCd

We drink et irtam mér nem jo?

2 éve

fogolyan

sziasztok nem tudjatok mikor enged a program masik szintre?

2 éve

MszlaiKris

O

1 éve

LilinaVarg1

Miért nem jó az hogy drinks

1 éve

ferithebea

Miért nem jó az,hogy "we drinking"?

10 hónapja

Wolfy128521

Mert az "-ing" végződést nem ebben az igeidőben használjuk.

3 hónapja