"A lemon"

Fordítás:Egy citrom

October 18, 2014

11 hozzászólás


inkaoner

Azért nem jó " A citrom" mint válasz, mert A Lemon= egy citrom The Lemon=A citrom


nobert71

magyarul írja, hogí "A" nem angolul! Magyarul "A"= Angolul "egy"!!!!!!!!!!!!!!


Lord_Raven

Amikor egy erőpróbán belül már negyedjére jön elő, kicsit unalmas.


RkaSzalont

Ez az egész lényege. Hogy súlykolja beléd.


AnikBozson

Segitsetek nekem: kikapcsoltam a mikrofont mert akk per pill nem tudtam használni. Most meg nem jön vissza pár napja! Ötlet??


tibonova

Az oldalon kapcsoltad ki?

Fent a menünél a neved fölé viszed az egeret, rákattintasz a beállításokra. A Mikrofon résznél beállítod, hogy a rádiógomb a be beállításnál legyen aktív. Utána felül a Módosítások mentése gombbal véglegesíted a beállítást.


laczko1

"A lemon" a helyes beírási szó


Pl6rOx

Amagyarázat nagyon jó de akkor sem érthető lemon-nak!!!! Jó lenne ha a mássalhangzókat úgy ejtenék ki hogy az érthető legyen!!! Esetleg logopédus segíthetne!!


Pl6rOx

Már megint!!


Beata1011

Csak én értettem eleven(11)-nek ??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.