"A lemon"

Fordítás:Egy citrom

4 éve

7 hozzászólás


inkaoner

Azért nem jó " A citrom" mint válasz, mert A Lemon= egy citrom The Lemon=A citrom

3 éve

Lord_Raven

Amikor egy erőpróbán belül már negyedjére jön elő, kicsit unalmas.

3 éve

RkaSzalont

Ez az egész lényege. Hogy súlykolja beléd.

3 éve

AnikBozson

Segitsetek nekem: kikapcsoltam a mikrofont mert akk per pill nem tudtam használni. Most meg nem jön vissza pár napja! Ötlet??

3 éve

tibonova

Az oldalon kapcsoltad ki?

Fent a menünél a neved fölé viszed az egeret, rákattintasz a beállításokra. A Mikrofon résznél beállítod, hogy a rádiógomb a be beállításnál legyen aktív. Utána felül a Módosítások mentése gombbal véglegesíted a beállítást.

3 éve

laczko1

"A lemon" a helyes beírási szó

3 éve

Nikko50159

Egy citrom (a jo)

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.