"Alemon"

Fordítás:Egy citrom

4 éve

38 hozzászólás


inkaoner

Azért nem jó " A citrom" mint válasz, mert A Lemon= egy citrom The Lemon=A citrom

4 éve

nobert71

magyarul írja, hogí "A" nem angolul! Magyarul "A"= Angolul "egy"!!!!!!!!!!!!!!

1 éve

Lord_Raven

Amikor egy erőpróbán belül már negyedjére jön elő, kicsit unalmas.

3 éve

RkaSzalont

Ez az egész lényege. Hogy súlykolja beléd.

3 éve

wagnerkrol1

Mit is kedves Réka?

3 éve

AnikBozson

Segitsetek nekem: kikapcsoltam a mikrofont mert akk per pill nem tudtam használni. Most meg nem jön vissza pár napja! Ötlet??

3 éve

tibonova

Az oldalon kapcsoltad ki?

Fent a menünél a neved fölé viszed az egeret, rákattintasz a beállításokra. A Mikrofon résznél beállítod, hogy a rádiógomb a be beállításnál legyen aktív. Utána felül a Módosítások mentése gombbal véglegesíted a beállítást.

3 éve

laczko1

"A lemon" a helyes beírási szó

4 éve

mustiandi

Nem!!!!

3 éve

Nikko50159

Egy citrom (a jo)

2 éve

nikike04

Csak én hallom rosszul vagy tényleg azt mondja hogy:Elemem

4 éve

BaranyaiMr1

Igen, én is ezt hallom.

2 éve

Harga
Harga

Ez rendben is van, már csak azt kellene hozzá megjegyezni, hogy írják és mit jelent.

1 éve

BarnaBlanka

Szerintem süket vagy

3 éve

Mateking5

Kussolsz Blanka te is süket vagy :PPP

3 éve

Boggi23

Honnan tudod?

3 éve

Boggi23

Detto

3 éve

kozakt5

Az "an lemon" nem jó? Az "a" és az "an" ugyanaz nem?

3 éve

gykriszti02

Ugyanaz csak az "a"-t akkor tesszük ki a szó elé ha mássalhangzóval kezdődik az a szó, az "an"-t pedig akkor amikor magánhangzóval kezdődik.

3 éve

SzekeresBe1

de jó,ha az "az jegy" is helyes

3 éve

BanfalviBa

Cjfjxbxncndhdjd c

3 éve

Boggi23

Mit mondasz?

3 éve

Boniferta

Bolond

3 éve

balikabogdan

hu de idegesitto

2 éve

SzaszkZolt

Le kell forditani ti sutak es az a jo h egy citrom minek irnad le azt ami odavan irva?

3 éve

Eszer00

Miért nem jó hogy - citrom !!!!!!!!,

3 éve

Skaccok

Téényleg element mond (majdnem azt írtam)

4 éve

sztom7211

Tfzzghccchbvv.l

3 éve

Boggi23

Bolond vagy sztom7211!

3 éve

ferenc.juh

Azt írtam hogy "A(egy) citrom" és nem fogadta el.

4 éve

Blase666

EIuiuibizozefiertjjuwziler , jgibijju

3 éve

Boggi23

Te is?

3 éve

zsenko111

Miért nem jó a "The lemon" szó ide?

4 éve

Zoltan49

Mert nem ez volt a feladat. Van The lemon, de az más feladat.

3 éve

RtiIngrid

A citrom-ot irtam es nem fogadja el:O

4 éve

XxLindyxX

Azért nem fogadta el, mert nincs ott a "the" szò.Csupán figyelem kérdése.

4 éve

Briana138

Azt irtam hogy A citrom es nem fogatta el ez a kis ########!!! :<

4 éve

gykriszti02

Mivel az "a lemon", és nem "the lemon".

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.