"Noi am câștigat războiul datorită marinei."

Traducere:We won the war thanks to the navy.

October 18, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


ElidaConstantin

dupa parerea mea "because" nu este sinonim cu "thanks". Am fost depunctata ca nu am ales si varianta cu "because"


fantomitzah

Nu cu ”thanks”, ci cu ”thanks to”, vezi aici.


cristichiuzan

De ce nu se accepta si: We won the war due to the navy. ? Multumesc


BenYoung84

"because" este gresit dar "because of" este bine.


Gabi27939

Nu accepta nici "because of" e ... cel putin ciudat!


Mia524543

.... multumita marinei..

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.