Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Ik kijk door het raam."

Vertaling:I look through the window.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


ejmeerveld

Waarom kan "I see through the window" niet?

4 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

"To see" betekent "zien". Het is niet hezelfde omdat "to look" (kijken) een bewuste handeling is.

4 jaar gelden

elizabeth_ninh

Kan "I watch through the window" niet??

2 jaar gelden

Iris987953

I'm looking through the window is toch ook correct?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Klopt, en dat is ook een geaccepteerd antwoord.

2 jaar gelden