"Does the room have bedsheets?"

Překlad:Má ten pokoj povlečení?

October 18, 2014

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


cruiserupce

linen means "povlečení" and bedsheet means "prostěradlo"


Estherka93

Proč nebylo uznáno " je na pokoji povlečení?"


Zabza3

a co luzkoviny...


japro9

to je nejake stale rceni ? Povlecený pokoj je pro mne zvlastni predstava


VtSlma

Ten pokoj nemá povlečení, povlečení je jen pro ložní prádlo :-) :-)


Jirkus4

Proč to vyslovuje s krátkým "i"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.