1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The roots need water."

"The roots need water."

Çeviri:Köklerin suya ihtiyacı vardır.

October 18, 2014

20 Yorum


bekirgurler

Suya diyebilmek icin the gerekli degil mi


Ha.run

Catilarin dedim yaw. Roof kalmış aklımda


omer-kilic

Kökler su ister... Gece takılmamak lazım. Edebiyat parçalıyorum kendimce.


ismailalioglu

Doulingo'ya 'muhtaç' la beraber bir çok kelimenin kazandırılması şart!


ali4544

Köklerin su ihtiyacı var niye olmaz


yusuf376716

Köklerin suya ihtiyacı var diye olur


gokhan60

"köklere su gerekir" dedim kabul etmedi, yanlış mı çevirdim?


BARIS_KARAMAN

Biri şu kökleri sulasın artık :)


OneRealist

The roots need the water?


ferdi48130

Tohumlar fidana fidanlar ağaca ağaçlar ormana dönmeli yurdumda yuvadır kuşlara örtüdür toprağa can verir dogaya ormanlar yurdumda


Bisnev99

water bir isim değilmi? bir tanımlayıcı gelmesi şart değil mi?


MehmetYavu7

kökün suya ihtiyacı var olmadı :SS


baykaplan

"Kökler için suya ihtiyaç var" neden doğru değil?


Shahrazad26

I wonder why they don't teach this construct in the Turkish for English course. We only learn how to use lazim and gerekiyor.


Cengizhan849398

köklerin su ihtiyacı vardır. yanlış oldu


cevis

"kökleri su ister" cınım


gamzeuak1

Cumlede "am, is, are " yok neden vardır deniliyor


mkrmnuzn10

need -ihtiyacı var- anlamını içerir zaten. am is are ile ilgili değil. bu bir geniş zamanlı cümle olduğundan buradaki var-dır genel olarak her zaman var anlamını veren geniş zaman ekidir. lakin sadece -var- diye çevirsenizde aynı anlamı verir zaten.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.