Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I see."

Překlad:Já vidím.

před 3 roky

15 komentářů


MarekPolek

Myslel jsem, že "I see" se překládá jako"Chápu". Kdybych chtěl říci: Já vidím, řeknu: I can see. Nebo?? Dík za info.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Já říkám I see kde bych česky říkal aha nebo jo tak. A opravdu já vidím je spíš I can see než I see. Pro chápu se příliš hodí doslovné I understand, než bych sahal po slovesu see. Je to ale pro tuhle lekci příliš brzy se tím zabývat, jen by se snad hodilo někdy jednou idiomatická vyjádření netrestat odběrem srdce.

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

"i see" může být přeloženo (kromě chápu) jako vidím (ve významu vidím něco nebo někoho.) Kdybys měl větu vidím ho bylo by to i see him

já vidím (ve významu, že to dokážu) se používá "i can see

před 3 roky

dorotkadodo

já tam napsala já vidím a protože správný překlad měl být Já vidim tak to mám blbě

před 2 roky

TombiMezl

Já taky.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

S největší pravděpodobností je chyba následující - Jednalo se o cvičení s reproduktorem, kde věta není napsaná, jenom vám ji to přečte. Tam máte za úkol napsat ANGLICKY, to co slyšíte a ne to přeložit do češtiny.

před 1 rokem

Veronika128474

Ja myslela že " I see " Je v překladu spíše "Aha" kdybych chtěla říct "Já vidím " Tak by to bylo spíše "I can see" Ne nevím děkuji za odpověď.

před 11 měsíci

Tom496159

Mám překlad Vidím a hlasí to chybu.

před 6 měsíci

Kristian-dinky

Je tu nejaký Slovák?

před 5 měsíci

Ila893392

Mam preklad spravne a hlasi mi to chybu.

před 1 rokem

NeonDriver

napsal jsem ja vidim , chápu a mám chybu :(

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze takhle pocitace nefunguji. Pocitac ma pro uto vetu asi 10 moznosti a po vas chce jednu. Pokud vase odpoved je mezi temi 10 moznostmi, tak vam to uzna. Neumi sloucit dve, byt spravne, odpovedi dohromady

před 2 roky

Jenda-48

Na stejný typ věty zkouším překlady bez zájmena, jen sloveso. Až do této věty (v této části) to vzalo jako správné. "Vidím" je již chybně. Je nějaká logika v nutnosti použít zájmeno v českém překladu?

před 1 rokem

NeonDriver

Díky

před 2 roky

Jenda-48

Mám zapnuté sledování diskuze. Přišla mi dnes zpráva, další přírůstek do diskuze. Otevřu diskuzi a ten konkrétní dnešní příspěvek zde není zobrazen. Katy, je nšhaké omezení na počet příspěvků? Je nastavený nějaký filtr, který zamezuje zobrazení nových příspěvků? Díky za každou odpověď

Kopie zprávy Ila893392 okomentoval(a) diskusi, kterou sledujete

Ila893392 napsal(a) do "I see.": Mam preklad spravne a hlasi mi to chybu.

Zobrazit diskusi
Zrušit sledování diskuse

před 1 rokem