1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The car is yellow, of course…

"The car is yellow, of course!"

Traducere:Mașina este galbenă, desigur!

October 19, 2014

6 comentarii


ILIEJUCATORU

"bineinteles" este forma corecta, deoarece este un adverb sinonim cu "desigur", Se scrie :"bine inteles", cand este format dintr-un adverb si participiul trecut, referinduse la faptul ca: "un lucru a fost bine inteles si nu mai trebuie explicat.


biancastefanescu

"Fireste" de ce nu este acceptat


Lucian_F

De ce nu merge si "cu siguranta"? Este sinonim cu "desigur"


Deschis

„Firește“ este sinonim cu „desigur“


VirginiaSt942339

bine inteles, fireste, desigur-e greu cu limba romana.


BA0LaFSa

De ce nu acceptati BINE INTELES ?Mi se pare corect,

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.