"I cook."

Fordítás:Főzök.

October 19, 2014

17 hozzászólás


laller78

főzőm ?

December 16, 2014

Tarnai

Főzöm azt. I cook it./ I am cooking it. (kell lennie tárgynak.) Főzök valamit. I cook./ I am cooking. (alanyi vagy tárgyas ragozás)


zeniwolf

Engem úgy tanítottak hogy nem főzök hanem főzöm.El kéne fogadnia.


JLucaa

Itt a fozok a helyes megoldas mert ha a fozom lenne akkor meg kene adni hogy mit.


Kryline

A köznyelvben valóban így van, de nyelvtanilag eredetileg "m" végződéssel a helyes.


OMG.WTF

De a cook ige az mas segedigek nelkul csak a foz iget foglalja magaba


ErdghRka

Sütök főzök nem mind1?


NagyAmina

A 'sütök'-öt nem fogadta el -.-


MolnarViki2

Uristen oszt AZ nem is aszt jelenti Anyam ahhh ez Mar fuuu


DorciStekl1

Én nem is hallottam hogy a cook-t mondta volna


erio100230

Egy rohadt pont miant rossz


Kornl7

A feladat nem írja, hogy magyarul írd be amit hallasz.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.