"O kültürünü bana açıkladı."

Çeviri:He explained his culture to me.

4 yıl önce

10 Yorum


as08
as08

he explained to me his culture yazmıştım biri yanlışımı gösterebilir mi?

4 yıl önce

saccarozy
saccarozy

Önce nesne sonra dolaylı tümleç gelir kardeşim :) yani genelde böyle

4 yıl önce

arbulut2

desen anlamayacaklar mı anlayacaklar

3 ay önce

kkaattrreee

he explained me olsa to.olmasa :/

3 yıl önce

UmutGrzl

He explained me his culture olur mu

1 yıl önce

arbulut2

bana olmaz o zaman

3 ay önce

hsanzer

He explained me his culture olmadı mı

1 yıl önce

ersoyakkus

Bende oyle dusundum

1 ay önce

Ahmet026
Ahmet026

Şu 'to at by for' gibi eklerin kullanım yerlerini birisi açıklayıversin babasının hayrına

1 ay önce

GkhanALTINTEPE

Neden to yazıyoruz

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.