1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ona ti čte noviny."

"Ona ti čte noviny."

Překlad:She reads a newspaper to you.

October 19, 2014

17 komentářů


nERv.

Mohol by byt preklad aj "She reads you the newspaper." ? Zatial mi to vyhodnotilo ako nespravne riesenie.


BarboraN

She reads you the newspaper sice není úplně nejpřirozenější, ale špatně to není. Přidáme to do možností. Příště prosíme rovnou hlásit jako možný jiný překlad. Děkujeme!


Sabina371085

Ted jsek to použila a neuznalo mi to


Lukinececek

A jde "She reads your newspapers." protože v češtině může mít ta věta "Ona ti čte noviny." stejný význam jako "On ti jí večeři!" a to neznamená, že tě tou večeří krmí ale že jí tvoji večeři.


BlueMrkev

A bylo by to možné i takto? " She reads a newspaper for you ".


sadfhrw

To by se dalo zpátky do češtiny přeložit "Ona čte noviny za tebe". Jesli by to mělo Duolingo uznávat jako spávnou odpověď si netroufám říct.


OndrejSiko

Napsal jsem She reads newspaper to you. Vyhodnotilo mi to špatně že jsem nenapsal newspapers mn. č. To není chyba! Noviny je mn. i jednotné číslo.


jgstcd

Noviny jsou pocitatlne. Na jednotne cislo vam proto chybi clen. Duo hleda nejblizsi prijatelnou anglickou vetu k tomu co jste napsal, coz je tady "She reads newspapers to you".


TopComp

She reads a newspaper for you ?


EmaKorinkov

She reads a newspaper for you. Proc nejde to for?


MarekNetik

napsal jsem She reads to you newspaper a vyhodnotilo mi to jako nespravny peklad.


Nemesis_NaR

Protože to nesprávný překlad je, před jednotným "newspaper" ti chybí člen. Před množným "newspapers" být nemusí, ale před jednotným něco být musí.

A mě se popravdě nelíbí ani ten slovosled, ale tam si nejsu úplně jistý či to možné je, nebo není.


patrik_zitnik

Proč mi to nevezme news, jako noviny?


LSodomkova

moje věta měla být uznána


Mr_Rabbit_1

Ona čte noviny tobe


Aniuta191097

Muze me nekdo vysvetlit proc tam je to you vybec tomu nerozumím, diky

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.