Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The animals"

Çeviri:Hayvanlar

4 yıl önce

73 Yorum


Kaanzdemir2

Neden sadece bazı hayvnanlarin başına ''The'' geliyor ?

4 yıl önce

Emlsnmz

The varsa belli bir seyden bahsediliyor demektir

3 yıl önce

Neslihan_Elif

The belirtin sıfattır

3 yıl önce

AMucteba

doğru

2 yıl önce

nyhavnn

belirli olan hayvan/hayvanlardan bahsediyorsak the gelir. Genel anlamda bir hayvan anlatılıyorsa o durumda kullanılmaz.

3 yıl önce

SiriusBlack99

Belirli bir şeyden bahsederken kullanılır normalde the.

3 yıl önce

mrymbrn

belli bir şeyden bahsettiği için

1 yıl önce

ali294672

The belirteç cümlesi için dir

10 ay önce

EvwcJ

Bilmem

9 ay önce

DilaraErgu

The lar ekini veriyor

11 ay önce

ErkinErdem7

Zaten Türkçe'de "THE" yok

9 ay önce

Ezelceken

Anlamlı hale gelsin diye

1 yıl önce

hiranur447118

{Aynen yani be }

10 ay önce

Enderman165956

Kaan takim olalimmi

1 yıl önce

Enderman165956

The anlamı olmayandır ona kulak asma

1 yıl önce

azeri_guzeli

The yi soylerken sanki za diyo cok garip

3 yıl önce

mehmet689645

Ya bu bize hakaret etmiyor demi eminsiniz?

2 yıl önce

emre334437

Aslında birbirimizle iletişime geçip günlük ögrendiklerimi tartısarak ve konuşarak daha hızlı ögrene bılırız

9 ay önce

akinci42

The animals? Cevap: hayvanlar-erkekler!!! Sanki erkekler desekte kabul edecek gibi!!! :-)

3 yıl önce

EmreZobi

Erkeklere kufur bu!

2 yıl önce

Oduncu111

aynen

2 yıl önce

Onur16722

Her erkek senin gibi veya bildiğin gibi değil.Bizleri Allah yarattı hem dalga geçme birde hiç komik değil.

11 ay önce

badgirlTR

"Hayvanlar

1 yıl önce

sanane288272

Yav bos konuscaginiZA TAKIP ETseni yaa

1 yıl önce

YoYoKardel

bi animals diyo resmen

11 ay önce

RanaS.2

bence pek bir anlamı yok

11 ay önce

berat262300

Dogru kelimeyi yazdığım halde yanlıs cevap verdigimi gösteriyor

11 ay önce

NepesBegen

Duolingoda chat alişabiliyoruzmy arkadaşlarla bunu bilen varmy acaba

7 ay önce

FethiKayta

The animals demiş The animal dedim diye saymadı

3 yıl önce

melisnur5

Aynen the yi we gibi soyliyo

2 yıl önce

StellaMerlo

''The'' kelimesi ''di '' gibi okunur.

1 yıl önce

betul522700

The söylerken konuşmaya hiç amacı yok gibi soylüyo

2 yıl önce

rabiaZKUL

Ama ingilizler oyle konuşuyor.

2 yıl önce

Melek_Sudenaz

the kelimesini dı diye okumak yerine vı diye okuyo

1 yıl önce

FerideGuve

Hayvanların başına her zaman The kullanılmaz

1 yıl önce

selami490845

Sadece hayvanlar dese olmuyor mu arkdaslr "animals"olsa

1 yıl önce

mouzenzz

The değilde we gibi söylüyor

1 yıl önce

kreonkaaria

aynen

9 ay önce

AhmetArif979918

Hayvan gibi şey yapıyosunuz

1 yıl önce

izel921910

The yı "di" diye okuyor

1 yıl önce

BusenurYan

Dı olmasi gerekmiyor mu?

8 ay önce

Ramazan823240

The bildiğimiz bir şeyi gösteriyor.

1 yıl önce

RanaAktan
RanaAktan
  1. levelda hala hayvanla karşılaşmak...
1 yıl önce

mmshn

Hayvanlar erkekler. :P

3 yıl önce

perdeler

Beninde dikkatimi cekti

3 yıl önce

simay2007

neden hayvanlar animals diye yazılıyor da,hayvanat bahçesi zoo diye yazılıyor?

2 yıl önce

AieNurBanu1

The diyor

2 yıl önce

FatmaSerra5

The animals cevap

2 yıl önce

busranidya

hayvanalar yazdım doğrusu Hayvanlar mış nası bişi yaa

2 yıl önce

Nisa780099

Bu hayvanlar olmaz mı ???????

2 yıl önce

StellaMerlo

Orada ''the animals'' yazıyor. ''This animals '' olsaydı dediğiniz olurdu ama burada geçerli değil.

1 yıl önce

CerenSoyug1

Şu The'dan bıktım artık!

2 yıl önce

ELFGLEL

Of yaaa

1 yıl önce

MuhammedAl300573

Əı

1 yıl önce

evvalDemir14

We animals dedi . Zalım karı

1 yıl önce

Aybeniz118934

The belirtili peki so ne anlama geliyo hic Bilmiyrem

1 yıl önce

hasan927166

The çoğulluk olunca başa getiriliyo

1 yıl önce

servet2172

Hayvanlar

1 yıl önce

ZeynepBeyz430848

Dogru

1 yıl önce

Erenkl8

Çünkü öyle oluyor

1 yıl önce

kaplan7968

Kankalar ben 3 gidiyorum ama babam süper İngilizce bilir neyse iyigünler millet

1 yıl önce

rei632984

Supermis

3 yıl önce

kayasahin

Erkekler? ? hayvanlar? ??

3 yıl önce

hamburhaydar

the yi koymasak yanlıs olur mu

2 yıl önce

batuhan285

The belirttiğini belli eder

2 yıl önce

sonerkl

Atlar pırıl pırıl mıdır?

2 yıl önce

yasin515305

İyiolur

2 yıl önce

kevser574502

The nın bazı zamanlarda anlamı yok

2 yıl önce

Yusuf430876

Bunun için yorummu yapıyorsunuz

1 yıl önce

Eyllrak1

Çok saçma şeyler yazım yanlışım oldumu kötü oluyor

3 yıl önce

irmak_2005

Aynen

3 yıl önce

beyza494071

Aynen derken

2 yıl önce

elifnaz892379

Erkekler yazdım kabul etmedi :-)

2 yıl önce