Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The animals"

Çeviri:Hayvanlar

1
3 yıl önce

16 Yorum


Kaanzdemir2

Neden sadece bazı hayvnanlarin başına ''The'' geliyor ?

29
Cevap ver3 yıl önce

Emlsnmz

The varsa belli bir seyden bahsediliyor demektir

31
Cevap ver3 yıl önce

Neslihan_Elif

The belirtin sıfattır

18
Cevap ver3 yıl önce

scarf_tr

belirli olan hayvan/hayvanlardan bahsediyorsak the gelir. Genel anlamda bir hayvan anlatılıyorsa o durumda kullanılmaz.

13
Cevap ver33 yıl önce

SiriusBlack99

Belirli bir şeyden bahsederken kullanılır normalde the.

8
Cevap ver2 yıl önce

mrymbrn

belli bir şeyden bahsettiği için

0
Cevap ver1 yıl önce

ali294672

The belirteç cümlesi için dir

0
Cevap ver8 ay önce

azeri_guzeli

The yi soylerken sanki za diyo cok garip

8
Cevap ver3 yıl önce

mehmet689645

Ya bu bize hakaret etmiyor demi eminsiniz?

1
Cevap ver2 yıl önce

emre334437

Aslında birbirimizle iletişime geçip günlük ögrendiklerimi tartısarak ve konuşarak daha hızlı ögrene bılırız

1
Cevap ver7 ay önce