"Theanimals"

Çeviri:Hayvanlar

4 yıl önce

26 Yorum


Kaanzdemir2

Neden sadece bazı hayvnanlarin başına ''The'' geliyor ?

4 yıl önce

Emlsnmz

The varsa belli bir seyden bahsediliyor demektir

4 yıl önce

Neslihan_Elif

The belirtin sıfattır

3 yıl önce

nyhavnn

belirli olan hayvan/hayvanlardan bahsediyorsak the gelir. Genel anlamda bir hayvan anlatılıyorsa o durumda kullanılmaz.

4 yıl önce

SiriusBlack99

Belirli bir şeyden bahsederken kullanılır normalde the.

3 yıl önce

mrymbrn

belli bir şeyden bahsettiği için

1 yıl önce

ali294672

The belirteç cümlesi için dir

1 yıl önce

azeri_guzeli

The yi soylerken sanki za diyo cok garip

3 yıl önce

mehmet689645

Ya bu bize hakaret etmiyor demi eminsiniz?

2 yıl önce

emre334437

Aslında birbirimizle iletişime geçip günlük ögrendiklerimi tartısarak ve konuşarak daha hızlı ögrene bılırız

1 yıl önce

akinci42

The animals? Cevap: hayvanlar-erkekler!!! Sanki erkekler desekte kabul edecek gibi!!! :-)

3 yıl önce

EmreZobi

Erkeklere kufur bu!

3 yıl önce

Oduncu111

aynen

2 yıl önce

Onur16722

Her erkek senin gibi veya bildiğin gibi değil.Bizleri Allah yarattı hem dalga geçme birde hiç komik değil.

1 yıl önce

AliInan11

Hayvanları Allah yaratmadı mı

2 hafta önce

AhmetArif979918

Hayvan gibi şey yapıyosunuz

1 yıl önce

badgirlTR

"Hayvanlar

1 yıl önce

sanane288272

Yav bos konuscaginiZA TAKIP ETseni yaa

1 yıl önce

YoYoKardel

bi animals diyo resmen

1 yıl önce

RanaS.2

bence pek bir anlamı yok

1 yıl önce

berat262300

Dogru kelimeyi yazdığım halde yanlıs cevap verdigimi gösteriyor

1 yıl önce

NepesBegen

Duolingoda chat alişabiliyoruzmy arkadaşlarla bunu bilen varmy acaba

10 ay önce

yurdanur165686

Yemekleri ve hayvanları çalışın

1 ay önce

DuruRRSY

Basiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!

3 hafta önce

eymasena1

The belirli bir grubu belli etmek amaciyla kullanılan bir bağlaçtır.

2 hafta önce

eymasena1

Djdf

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.