1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have received them."

"I have received them."

Fordítás:Megkaptam őket.

October 19, 2014

13 hozzászólás


DudsRobert1

Az "I received them" helyes lenne, ha nem befejezett jelenről lenne szó?


KaiserKris

A fogadtam ugyanolyan jó válasz mert az emailt is received szóval használják.Bocsi


hunapcom

Fogadtam azokat miert nem jo?


fectroll

I have greeted/welcomed them


Tarnai

Valahogy olyan érzésem van, hogy a recevied "visszakaptam"-ot jelent. De semmi sem erősít meg ebbéli hitemben.


Malackiraly

ezt én is folyton elrontom :) gondolom a "re" előtag okozza ezt az érzetet :)


71eva43

Nem nagyon értem ezeket a dolgokat...ha csak annyit írnék hogy I received them az nem jelenti ugyanezt?


bonnytasz

Kaptam azokat. - Ezt elfogadja.


Barnus14

A.megkaptamot.nem.fogadta.el.


PopaDomoko

Visszakaptam őket.Ez így miért nem jó?Tudna segíteni valaki?


ironcameleon

I have received them back.


anduska66

A received et a visszakaptam ra hasznaljak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.