"I have received them."

Fordítás:Megkaptam őket.

October 19, 2014

11 hozzászólás


KaiserKris

A fogadtam ugyanolyan jó válasz mert az emailt is received szóval használják.Bocsi

February 4, 2016

hunapcom

Fogadtam azokat miert nem jo?

October 19, 2014

fectroll

I have greeted/welcomed them

February 27, 2015

Tarnai

Valahogy olyan érzésem van, hogy a recevied "visszakaptam"-ot jelent. De semmi sem erősít meg ebbéli hitemben.

April 26, 2015

Malackiraly

ezt én is folyton elrontom :) gondolom a "re" előtag okozza ezt az érzetet :)

March 10, 2017

DudsRobert1

Az "I received them" helyes lenne, ha nem befejezett jelenről lenne szó?

September 27, 2015

vasvariistvan

Igen.

September 30, 2018

71eva43

Nem nagyon értem ezeket a dolgokat...ha csak annyit írnék hogy I received them az nem jelenti ugyanezt?

March 2, 2016

bonnytasz

Kaptam azokat. - Ezt elfogadja.

April 26, 2016

anduska66

A received et a visszakaptam ra hasznaljak.

August 19, 2017

Barnus14

A.megkaptamot.nem.fogadta.el.

November 22, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.