"I look like you."

Μετάφραση:Σου μοιάζω.

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


anastasia179955

Δηλαδή το look like σήμαινεΙ μοιάζω; Είναι έκφραση όλο μαζί πάει; Ευχαριστώ

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι! Το "look like" σαν έκφραση σημαίνει "μοιάζει με", "φαινεται σαν".

πριν από 2 χρόνια

sofiapouri

φαινομαι σαν εσενα

πριν από 3 χρόνια

DimitraG2

Γιατί όχι "εγώ δείχνω σαν εσένα"?

πριν από 1 χρόνο

konstantin424183

Εκτός από την έκφραση I look like που σημαίνει μοιάζω. Υπάρχει άλλο ρήμα που να σημαίνει μοιάζω; Ευχαριστώ.

πριν από 5 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.