Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I look like you."

Μετάφραση:Σου μοιάζω.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


anastasia179955

Δηλαδή το look like σήμαινεΙ μοιάζω; Είναι έκφραση όλο μαζί πάει; Ευχαριστώ

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι! Το "look like" σαν έκφραση σημαίνει "μοιάζει με", "φαινεται σαν".

πριν από 2 χρόνια

sofiapouri

φαινομαι σαν εσενα

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Θα το λέγατε έτσι στα ελληνικά;

πριν από 3 χρόνια

DimitraG2

Γιατί όχι "εγώ δείχνω σαν εσένα"?

πριν από 1 χρόνο

konstantin424183

Εκτός από την έκφραση I look like που σημαίνει μοιάζω. Υπάρχει άλλο ρήμα που να σημαίνει μοιάζω; Ευχαριστώ.

πριν από 3 μήνες