1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I look like you."

"I look like you."

Μετάφραση:Σου μοιάζω.

October 20, 2014

10 σχόλια


anastasia179955

Δηλαδή το look like σήμαινεΙ μοιάζω; Είναι έκφραση όλο μαζί πάει; Ευχαριστώ


ssurprize

Ναι! Το "look like" σαν έκφραση σημαίνει "μοιάζει με", "φαινεται σαν".


DimitraG2

Γιατί όχι "εγώ δείχνω σαν εσένα"?


sofiapouri

φαινομαι σαν εσενα


konstantin424183

Εκτός από την έκφραση I look like που σημαίνει μοιάζω. Υπάρχει άλλο ρήμα που να σημαίνει μοιάζω; Ευχαριστώ.


Bacilic

Alike:

The faces of the father and the son are alike - Τα πρόσωπα του πατέρα και του γιου μοιάζουν (είναι ίδια).

Similar:

These three dogs are similar to the other one - Αυτά τα τρία σκυλιά μοιάζουν (είναι παρόμοια) με το άλλο.


Xaris440227

Το "Εγω κοιταω σαν εσενα" πως θα το μεταφρασω δλδ;


Bacilic

Ισχύει και η μετάφραση που αναφέρεις αλλά σίγουρα θα μπέρδευε έναν αγγλόφωνο γιατί αυτή η έκφραση συνηθίζεται να εννοεί ότι σου μοιάζω.
Για να γίνει πιο ξεκάθαρο το νόημα θα έπρεπε να πούμε "I look like you do".

Παρ' όλα αυτά για να έχουμε καλύψει όλες τις περιπτώσεις έχει προστεθεί στις εναλλακτικές μεταφράσεις. Ευχαριστούμε για την επισήμανση.


5YeF9

Το εγραψα σωστα


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.