"I look like you."

Μετάφραση:Σου μοιάζω.

October 20, 2014

8 σχόλια


anastasia179955

Δηλαδή το look like σήμαινεΙ μοιάζω; Είναι έκφραση όλο μαζί πάει; Ευχαριστώ

November 9, 2015

ssurprize

Ναι! Το "look like" σαν έκφραση σημαίνει "μοιάζει με", "φαινεται σαν".

November 17, 2015

sofiapouri

φαινομαι σαν εσενα

October 20, 2014

DimitraG2

Γιατί όχι "εγώ δείχνω σαν εσένα"?

July 31, 2017

konstantin424183

Εκτός από την έκφραση I look like που σημαίνει μοιάζω. Υπάρχει άλλο ρήμα που να σημαίνει μοιάζω; Ευχαριστώ.

April 30, 2018

Bacilic

Alike:

The faces of the father and the son are alike - Τα πρόσωπα του πατέρα και του γιου μοιάζουν (είναι ίδια).

Similar:

These three dogs are similar to the other one - Αυτά τα τρία σκυλιά μοιάζουν (είναι παρόμοια) με το άλλο.

November 8, 2018

Xaris440227

Το "Εγω κοιταω σαν εσενα" πως θα το μεταφρασω δλδ;

November 23, 2018

Bacilic

Ισχύει και η μετάφραση που αναφέρεις αλλά σίγουρα θα μπέρδευε έναν αγγλόφωνο γιατί αυτή η έκφραση συνηθίζεται να εννοεί ότι σου μοιάζω.
Για να γίνει πιο ξεκάθαρο το νόημα θα έπρεπε να πούμε "I look like you do".

Παρ' όλα αυτά για να έχουμε καλύψει όλες τις περιπτώσεις έχει προστεθεί στις εναλλακτικές μεταφράσεις. Ευχαριστούμε για την επισήμανση.

November 26, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.