"Ilooklikeyou."

Μετάφραση:Σου μοιάζω.

πριν από 4 χρόνια

8 σχόλια


anastasia179955

Δηλαδή το look like σήμαινεΙ μοιάζω; Είναι έκφραση όλο μαζί πάει; Ευχαριστώ

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι! Το "look like" σαν έκφραση σημαίνει "μοιάζει με", "φαινεται σαν".

πριν από 3 χρόνια

sofiapouri

φαινομαι σαν εσενα

πριν από 4 χρόνια

DimitraG2

Γιατί όχι "εγώ δείχνω σαν εσένα"?

πριν από 1 χρόνο

konstantin424183

Εκτός από την έκφραση I look like που σημαίνει μοιάζω. Υπάρχει άλλο ρήμα που να σημαίνει μοιάζω; Ευχαριστώ.

πριν από 7 μήνες

Bacilic
Bacilic
Mod

Alike:

The faces of the father and the son are alike - Τα πρόσωπα του πατέρα και του γιου μοιάζουν (είναι ίδια).

Similar:

These three dogs are similar to the other one - Αυτά τα τρία σκυλιά μοιάζουν (είναι παρόμοια) με το άλλο.

πριν από 1 μήνα

Xaris440227

Το "Εγω κοιταω σαν εσενα" πως θα το μεταφρασω δλδ;

πριν από 2 εβδομάδες

Bacilic
Bacilic
Mod

Ισχύει και η μετάφραση που αναφέρεις αλλά σίγουρα θα μπέρδευε έναν αγγλόφωνο γιατί αυτή η έκφραση συνηθίζεται να εννοεί ότι σου μοιάζω.
Για να γίνει πιο ξεκάθαρο το νόημα θα έπρεπε να πούμε "I look like you do".

Παρ' όλα αυτά για να έχουμε καλύψει όλες τις περιπτώσεις έχει προστεθεί στις εναλλακτικές μεταφράσεις. Ευχαριστούμε για την επισήμανση.

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.