1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who drank the milk?"

"Who drank the milk?"

Çeviri:Sütü kim içti?

October 20, 2014

26 Yorum


brcydnn

Kim süt içti kabul edilebilir değil mi?


DefneKolay

Orada the da kullanılmış. Onun için herhangi bir süt değil, o süt"ü"


brcydnn

Teşekkür ederim


ege619

Kim süt içti cümlesini kabul ediyor


Ryan47435765

Sütü içti kim? de kabul ediyor.


Nisa1183

Hayır çünkü the var. The, belirlilik sıfatıdır yani önüne geldiği şeyi belirli yapar. Milk'in önüne the gelince herhangi bir süt olmaktan çıkıyor milk, belirli bir süt oluyor. Siz herhangi bir sütten bahsediyorsunuz, dolayısıyla bu yanlış.


MuhammedAs258142

Mallar işte aptal duolingo


cumhurdincol

Drank ı drink diye okuyor okuyan ingiliz değil herhalde!!!


brcnoz92

Soru cümlesi olduğu halde neden fiil 2.halde kullanıldı drink olması gerwkmez miydi


DefneKolay

Geçmiş zaman da olsa fiilin bazı soru cümlelerinde 2. değil 1. halde kullanılma sebebi, o cümlede aynı zamanda "did" de bulunmasıdır. Did zaten do'nun ikinci hali olduğu için, esas fiil de tekrar ikinci halde kullanılmıyor. Mesela "Did you drink the milk?" desek cümlede do ikinci halde kullanılıp did olduğu için drink'i de ikinci halde kullanmadık


Viforvendetta

wh question'larda böyle kullanıyoruz


sawashian

Drankʹı niçin drink diye okuyor?


ilhan929322

Drank ne beeeeee drink olacak


hasan4851

Drink genis zamani ifade etmiyormu. Nicin ed eki almadi


BaranUcar

Burada drank yerine drink kullanılmayacak mı ?


.._..QUEEN.._..

Who ile sorulan sorularda özne bilinmediği için fiilin 2.hali kullanılır who kelimesi yerine ozneyi koydugunda cevap çıkar; Who drank the milk? Duo drank the milk.


Ali751842

Ben sesli söylemede sürekli yanlış yapıyorum neden?


Elif460500

Yeni güncellemeden sonra milk telaffuzu çok kötü olmuş


yvzclp

Kim içmiş demek istesek nasıl olacak?


OsmanGven1

Kim süt içti dedim aynı değil mi?


murphycastle

"the milk" herhangi bir süt olmadığından "sütü" demek bir belirlilik katıyor.


Hakkikarahan

Fışkıyeyi kim kırdı?


devranb

kim içti sütü? kabul etmedi neden?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.