"Who drank the milk?"

Çeviri:Sütü kim içti?

3 yıl önce

18 Yorum


brcydnn

Kim süt içti kabul edilebilir değil mi?

3 yıl önce

DefneKolay

Orada the da kullanılmış. Onun için herhangi bir süt değil, o süt"ü"

3 yıl önce

brcydnn

Teşekkür ederim

3 yıl önce

Nisa1183

Hayır çünkü the var. The, belirlilik sıfatıdır yani önüne geldiği şeyi belirli yapar. Milk'in önüne the gelince herhangi bir süt olmaktan çıkıyor milk, belirli bir süt oluyor. Siz herhangi bir sütten bahsediyorsunuz, dolayısıyla bu yanlış.

2 yıl önce

MuhammedAs258142

Mallar işte aptal duolingo

1 yıl önce

cumhurdincol

Drank ı drink diye okuyor okuyan ingiliz değil herhalde!!!

1 yıl önce

sawashian
sawashian

Drankʹı niçin drink diye okuyor?

3 yıl önce

Hakkikarahan

Fışkıyeyi kim kırdı?

11 ay önce

hasan4851

Drink genis zamani ifade etmiyormu. Nicin ed eki almadi

3 ay önce

yvzclp

Kim içmiş demek istesek nasıl olacak?

3 yıl önce

Viforvendetta

who had drunk

3 yıl önce

brcnoz92

Soru cümlesi olduğu halde neden fiil 2.halde kullanıldı drink olması gerwkmez miydi

3 yıl önce

DefneKolay

Geçmiş zaman da olsa fiilin bazı soru cümlelerinde 2. değil 1. halde kullanılma sebebi, o cümlede aynı zamanda "did" de bulunmasıdır. Did zaten do'nun ikinci hali olduğu için, esas fiil de tekrar ikinci halde kullanılmıyor. Mesela "Did you drink the milk?" desek cümlede do ikinci halde kullanılıp did olduğu için drink'i de ikinci halde kullanmadık

3 yıl önce

Viforvendetta

wh question'larda böyle kullanıyoruz

3 yıl önce

OsmanGven1

Kim süt içti dedim aynı değil mi?

3 yıl önce

murphycastle

"the milk" herhangi bir süt olmadığından "sütü" demek bir belirlilik katıyor.

2 yıl önce

devranb

kim içti sütü? kabul etmedi neden?

3 yıl önce

BarAhmet1

Drink olcak

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.