Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ψάχνουμε το ξενοδοχείο."

Μετάφραση:We look for the hotel.

0
πριν από 3 χρόνια

2 σχόλια


tsedim7

Η σωστη μεταφραση μηπως ειναι: We look the hotel??

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

makmar
makmar

To look ανήκει στα περιφραστικά ρήματα (phrasal verbs) και ανάλογα με την πρόθεση που ακολουθεί μπορεί να σημαίνει κάτι διαφορετικό. Η έννοια του 'ψάχνω, αναζητώ' εκφράζεται μόνο με το 'look for', ενώ άν η πρόταση ήταν 'Κοίτα ή Κοίταξε το ξενοδοχείο', η αγγλική πρόταση θα ήταν: Look AT the hotel.

4
Απάντησηπριν από 3 χρόνια